Name:
Location: Norway

Wednesday, March 15, 2006

Ting som slutter

Jeg liker ikke at ting tar slutt.

Nå er det under 2 uker til jeg forlater Tromsø og jeg kjenner at alle bremsene er på. Jeg har vært her i 14 mnd.




Plutselig får jeg behov for å gjøre dette:

Ting som er fint i Tromsø:
- Biblioteket
- kveldssol på Tromsdalstind
- kyllingkarri-suppe på Le Mirage
- Lavvo'n i Tromsdalen
- Verdensteateret
- Utsikten fra Fjellheisen
- SATS-corepuls lørdag morgen
- Lunsj-kantina i forskningsparken (spes salat buffeen)
- Prestvannet (selv om det ikke på langt nær er Østensjøvannet!!)
- lysløypa fra Slettelva til Kvaløysletta
- kinosetene på Focus
- kaker på Aunegården (men kaffen er grusom!)
- Filmfestivalen
- nordlys (det er jo ikke bare i Tromsø, da)
- "Steike godt"-brød med oliven og soltørkede tomater
- gåavstander

6 Comments:

Blogger Solveig said...

Høres ut som dine to siste uker i Tromsø blir hektiske..
Godt du fikk med deg kommtentaren om at Prestevannet ikke er som østensjøvannet :)

11:50 PM  
Blogger Karl Arne said...

Ting som er bra i Bergen:

* "Kafèen" på Høyden
* Vidden
* DNS - ingenting er som billett-riverne på det teateret.
* BIFF
- jepp, det var fire ting - det blir en ting hvert år - det skal du klare å rekke, så da slipper du unna stress de to siste ukene i 2010......!!!!

3:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg gleder meg til å komme til Tromsø!!
mamma

8:16 AM  
Blogger Kamilla said...

Bare for å oppklare det, så har jeg har ingen planer om å rekke over alt som er fint de siste to ukene. Jeg fikk bare behov for å påpeke at jeg syntes det var fint. Men det ville jo vært bra å ta en siste karri-suppe, eller vandre inn til lavvo'n for en siste gang - kanskje jeg rekker å gjøre det når du kommer på besøk, mamma. Jeg gleder meg også!

9:25 AM  
Blogger Andrea said...

Har du virkelig vaert der i 14 maaneder? Det foeles ikke saa lenge at du har vaert oppi der, men naa har jo det siste aaret gaatt skumelt fort for meg.
klem

8:59 PM  
Blogger Kamilla said...

Jeg begynte på GenØk 1. februar 2005. Tida går kjempefort!!

10:41 AM  

Post a Comment

<< Home