Name:
Location: Norway

Tuesday, January 02, 2007

Godt nyttår!

Jeg hadde helt gitt opp håpet om å gå inn i 2007 på ski og reiste fra Oslo uten skiutstyr. Det var varmegrader og tåka lå tjukk hele veien til Hamar. Men det blir alltid fint vær når Frøydis og jeg er på tur sammen. I løpet av natta var det kommet 20 cm snø i Ruskåsen, og heldigvis stod det ski som passa oss alle på Gulkunrud gård. Det ble flere mil på silkeføre i verdens beste selskap, under nesten full måne. Nå tror jeg alt er mulig i 2007!





6 Comments:

Blogger Kamilla said...

Thanks Ahmad - and to you too! Happy new year!

8:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

Det var fine bilder. Fra veldig fine skiturer. Vi er heldige! Her i Tromsø er det hvit så langt øyet kan se, og fullmånen lyser både dag og natt, så nå både starter og avslutter jeg dagene med skiturer i lysløypa, egentlig ganske hektisk og være skientusiastisk søring:)Frøydis

3:46 PM  
Blogger Kamilla said...

Håper det holder seg sånn i et par uker til! Her i Bergen har de varslet regn i dag også - noe som vil gjøre dette til den 70ende dagen på rad med regn.

9:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hei Kamilla!
Godt nytt år! Det var jammen stemningsfylte naturfoto du har tatt. Jeg hadde det hyggelig inne hos Helge&Irene i går kveld sammen med mor, Kristin og James m/sin mor. Akkurat nå er bakken helt hvit i Oslo, for det har kommet et lite snødekke, men det smelter nok fort.
Hilsen onkel Jon

12:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hei Kamilla! Så fine bilder! Nå har jeg oppdaget at det er kult med blogg, og fikk adressen din av tante Irene i går. James, moren hans og jeg var på besøk på Økern i går. Det er alltid så hyggelig å komme dit! Hilsen fra Kristin

6:02 PM  
Blogger Kamilla said...

Takk, Kristin og Jon, hyggelig med nye gjester på sida. Velkommen skal dere være! :)

2:03 PM  

Post a Comment

<< Home