Name:
Location: Norway

Tuesday, January 23, 2007

Karbondioksid


Jeg har flydd 7 ganger i år. Oslo-Barcelona-København(mellomlanding)-Oslo-Hamburg-Oslo(mellomlanding)-Tromsø-Oslo. Jeg har sovet i 9 forskjellige senger i løpet av tre uker. Jeg har spist middag og lunsj med så mange forskjellige folk at jeg ikke lenger husker hvem som sa hva når og hvorfor. Jeg har truffet mange som jeg er glad i og som jeg ikke treffer så ofte, hørt spennende mennesker snakke om interessante ting, sett kule filmer, spist og drukket nye ting og blitt oppdatert, utfordret, minnet på, gjenkjent og berørt. Nå er det tid for å bevege seg uten å forbrenne forssilt materiale, fordøye inntrykk, spise kneip med leverpostei og se dagsrevyen. En god stund.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Velkommen hjem - til en ambisiøs by (som drømmer om seriegullet i oktober)!

2:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det var veldig fint å ta følge med deg på deler av turen:) Nyt gode dager i Bergen. Ses der!

3:50 PM  

Post a Comment

<< Home